Witamy serdecznie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Danuta Seretna   
poniedziałek, 21 marca 2011 16:03

00316779Witamy serdecznie i zapraszmy do korzystania z elektronicznej platformy współpracy między MŚP i PWSZ w Nysie

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw charakteryzuje się wysoką efektywnością działania oraz dynamicznym podejściem do otoczenia. Przedsiębiorstwa te są w stanie reagować bardzo szybko na powstające potrzeby potencjalnych klientów. Produkcja MŚP zazwyczaj oparta jest na niszy rynkowej, nie ma tam zagrożenia ze strony konkurencji dużych firm, dla których działanie na małych rynkach może być nieopłacalne. Firmy sektora MŚP sprzyjają podnoszeniu sprawności funkcjonowania gospodarki poprzez zaangażowanie się w niszach rynkowych. Przedsiębiorstwa te mają zazwyczaj trafne rozeznanie w sytuacji ekonomicznej na rynku lokalnym. Dlatego małe i średnie firmy odgrywają istotną rolę w ożywieniu rynku regionalnego oraz w rozwijaniu koncepcji, które sprzyjają łagodzeniu bezrobocia zwłaszcza w poszczególnych regionach.

w oparciu o Z. Wilimowska "Działalność małych przedsiębiorstw"

Poprawiony: środa, 16 listopada 2011 04:01
 
Systemy CRM w przedsiębiorstwie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 16 grudnia 2010 17:57

CRM - Customer Relationship Management

Jest to kompleksowe zarządzanie klientami, a zatem taka strategia biznesowa, której założeniem jest tworzenie i pielęgnacja długotrwałych i korzystnych relacji z klientami. CRM się po prostu opłaca – według różnych szacunków pozyskanie nowego klienta w zależności od branży kosztuje 5-10 razy więcej niż jego utrzymanie, a jednocześnie najstarsze motto każdego kupca brzmi: Klient nasz Pan, a zadowolony klient do dobry klient … Warto tutaj zauważyć, że jakość obsługi klienta bardzo często wygrywa z potocznie uznawanymi czynnikami, jak: cena produktu, jakość czy terminowość dostaw.

Poprawiony: wtorek, 15 listopada 2011 20:20
 
e-Commerce – handel elektroniczny PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 16 marca 2011 10:38

e-Commerce – handel elektroniczny



pod tym pojęciem rozumieć należy pełen kompleks tych aspektów działania handlu, które wykorzystują media elektroniczne, jednakże najbardziej popularnym są sklepy internetowe. Przez usługę tego typu rozumieć należy szereg działań obejmujących prezentację i promocję towarów i usług, ich sprzedaż, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz obsługa płatności bezgotówkowych. Najczęściej spotykaną formą e-commerce są sklepy internetowe. Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji (popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów) oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.

Poprawiony: środa, 16 listopada 2011 04:49
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 2



Platforma innowacji